Z DŮVODU VYSOKÉ CENY PŘEPRAVY NA SLOVENSKO U OBJEDNÁVKY PŘESAHUJÍCÍ VÁHU 10 Kg - TYTO OBJEDNÁVKY PROZATÍM NEVYŘIZUJEME - HLEDÁME PRO VÁS CO NEJLEVNĚJŠÍ ŘEŠENÍ, PROTO PROSÍM ZATÍM OMLUVTE TOTO OMEZENÍ

Dopravní podmínky se řídí platnými podmínkami zvoleného dopravce. Tyto podmínky jsou k dipozici na stránkách dopravce

pro DPD lze obchodní podmínky stáhnout ZDE

pro ZÁSILKOVNU jsou k dispozici ZDE

Reklamace poškozené zásilky přepravní službě:

Prodejce - odesílatel vždy předává přepravním službám zásilky řádně zabalené a nepoškozené - toto nám vždy stvrzuje řidič při převzetí zásilek. Odesilatel zásilky – tedy Ing. Stanislav Zikmund je při reklamaci poškozených zásilek třetí osobou a nemá vliv na průběh reklamačního řízení. Pro snadné vyřízení reklamace poškozené zásilky byste měli dodržet následující postup:

a) přesvědčte se, že balík nemá pomačkaný nebo potrhaný obal nebo že není jinak poškozen

b) pokud je vše v pořádku, podepište převzetí

c) pokud balík jeví jakékoliv známky poškození, je nutné sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti protokol o škodě (řidič je povinen Vám vyhovět)

d) před řidičem balík otevřete a společně se přesvědčte, zda je zboží v pořádku

e) pokud je zboží poškozeno, zásilku nepřijímejte a sepište do protokolu o škodě, že zboží je poškozeno; poškození zásilky není možné reklamovat později než při převzetí